Praleisti naršymo saitus
Struktūra ir kontaktai
Teisinė informacija
Veikla
Naujienos
Renginiai
Jaunimo garantijos
Bendradarbiavimas
Klientų priėmimo laikas
Atviro informavimo sistema
Dokumentai
Aptarnavimas vieno langelio principu
Korupcijos prevencija
Administracinė informacija
Paslaugos
Nuorodos
Darbo rinka
ES parama
Anglų kalbos pamoka Troškūnų Kazio Inčiūros gimnazijoje: užsienio kalbos įgūdžių lavinimas + turiningai praleistas laikas
Aktualios naujienos  |  Naujienų archyvas
2018 m. birželio 21 d.
Kategorija: Darbo rinkos

Erasmus+ antrosios studijų pakopos praktiką Utenos teritorinės darbo biržos Anykščių Jaunimo darbo centre atliekanti Daugpilio universiteto (Latvija) absolventė Zane Zariņa Troškūnų Kazio Inčiūros gimnazijoje vedė „KITOKIĄ“ anglų kalbos pamoką.

2018 m. birželio 8 d. 5-9 klasių mokiniai dalyvavo anglų kalbos pamokoje, kuria buvo siekiama lavinti jų kalbėjimo įgūdžius, praktinių užduočių pagalba suteikti galimybę įgyti naujų kompetencijų bei naudingai praleisti laiką. Pamokos metu mokiniams ir mokytojams buvo pateikta įdomių faktų apie Latviją, pristatytas antras pagal dydį šalies miestas Daugpilis bei Daugpilio universitetas.

Smagi pamoka – įvairių aktyvių mokymosi metodų visuma, – taip savo pamoką pristatė praktikantė Zane. „Naujoji anglų kalbos mokytoja“ pasiūlė pamokos dalyviams išbandyti smagius ir neįprastus mokymosi metodus – mokiniai dainavo dainas, derindami dainavimą su fizinių pratimų atlikimu.

Pamokos metu buvo atliekamos ir kitos komandinio darbo užduotys, ugdančios mokinių išradingumą bei gebėjimą pritaikyti turimas žinias bei įgūdžius grupinio darbo metu. Užduotis atlikę mokiniai turėjo galimybę pristatyti savo grupės darbą, taip lavindami ir tobulindami savo viešojo kalbėjimo įgūdžius anglų kalba. Skirtingų amžiaus grupių mokinių veikla įtraukė bei subūrė juos bendram rezultatui.

Pamokoje dalyvavusios anglų kalbos mokytoja Vita Malažinskienė ir direktoriaus pavaduotoja ugdymui Vilma Buivydienė padėjo pamokos organizatorei Zane supažindinti mokinius su užduočių instrukcijomis lietuvių kalba.

Atlikę pavestas užduotis grupėse mokiniai bei mokytojai įvertino tokio mokymosi efektyvumą – pamokos dalyvių amžiaus skirtumai neturi įtakos mokymosi kokybei, kūrybingumui bei pamokos turinio sužaidybinimo galimybėms. O didžiausia tokių mokymosi metodų taikymo pamokų metu nauda, pasak praktikantės Zane, – mokinių motyvavimas bei jų skatinimas akcentuoti savo stiprybes bei privalumus.

Zane džiaugėsi puikiai pavykusia pamoka bei galimybėmis daugiau pažinti Lietuvą ir pasidalinti geros praktikos pavyzdžiais su Lietuvos kolegomis.

Atlikdama praktiką Jaunimo darbo centre Zane ne tik prisideda prie centro veiklos, tobulina neformalaus darbo su jaunimu įgūdžius, bet ir keičiasi žiniomis bei patirtimi su Jaunimo darbo centro specialiste.

Aktualios naujienos  |  Naujienų archyvas