Praleisti naršymo saitus
Struktūra ir kontaktai
Teisinė informacija
Veiklos sritys
Korupcijos prevencija
Administracinė informacija
Naujienos
Renginiai
Klientų priėmimo laikas
Jaunimo darbo centrai
Atviro informavimo sistema
Bendradarbiavimas
Nuostatai
Planavimo dokumentai
Dokumentai
Informacija apie darbo užmokestį
Paskatinimai ir apdovanojimai
Viešieji pirkimai
Biudžeto vykdymo ataskaitų rinkiniai
Finansinių ataskaitų rinkiniai
Ūkio subjektų priežiūra
Tarnybiniai lengvieji automobiliai
Paslaugos
Nuorodos
Darbo rinka
ES parama
Bedarbių apklausa: šeši iš dešimties klientų labai patenkinti bendra darbo biržos teikiamų paslaugų kokybe
Aktualios naujienos  |  Naujienų archyvas
2017 m. balandžio 3 d.
Kategorija: Darbo rinkos
 

Darbo birža atliko bedarbių apklausą darbo biržos teikiamų paslaugų kokybei įvertinti. Kasmet vykdoma klientams teikiamų paslaugų kokybės ir jų aktualumo stebėsena leidžia numatyti tolesnes paslaugų tobulinimo kryptis ir operatyviai modifikuoti veiklą, atsižvelgiant į kintančius darbo rinkos poreikius. Tyrime dalyvavo 591 klientas. Apklausos rezultatai parodė, kad didžioji dauguma respondentų darbo biržos teikiamomis paslaugomis patenkinti.

Darbo biržos paslaugų spektras vis labiau plečiasi, todėl labai svarbu, kad klientai, kurie turi galimybę jomis naudotis, būtų pakankamai gerai apie jas informuoti, gautų kokybiškas ir tikslingas, į individualius poreikius orientuotas, paslaugas. Respondentų buvo pasiteirauta, kaip jie vertina pagrindines darbo biržos teikiamas darbo rinkos paslaugas.

Apklausos rezultatai parodė, kad didžiąją daugumą respondentų darbo biržos teikiamų paslaugų kokybė tenkina. Geriausiai vertinamos paslaugos – darbo ieškančių asmenų poreikių išsiaiškinimas (99 proc.), specialisto dalykiškumas (kompetencija) (99 proc.) ir specialisto mandagumas (98,8 proc.).

Apie galimybę naudotis darbo biržos e-paslaugomis informuoti 98,5 proc. klientų.

Lyginant su 2016 m. apklausos duomenimis jų dalis nepakito. Tačiau su specialistu respondentai dažniausiai bendrauja – atvykdami tiesiogiai į darbo biržą (84,6 proc.). Per internetinę svetainę www.ldb.lt kreipiasi į darbo biržą 2,5 proc., elektroniniu paštu – 3,6 proc., telefonu – 9,3 proc. respondentų.

Bendra darbo biržos teikiamų paslaugų kokybe labai patenkinti 60,7 proc. respondentų.

Didžiausia dalis (85,6 proc.) Joniškio skyriuje, mažiausia – Akmenės skyriuje. Labai nepatenkinti bendra darbo biržos teikiamų paslaugų kokybe 1 proc. respondentų.

Aktyvios darbo rinkos politikos priemonėse teko dalyvauti 48,2 proc. darbo ieškančių asmenų.

Populiariausios aktyvios darbo rinkos politikos priemonės: viešieji darbai – dalyvavo 27,7 proc. klientų, profesinis mokymas – dalyvavo 23,4 proc.ir įdarbinimo subsidijuojant priemonė, kurioje dalyvavo 14 proc. respondentų. Geriausiai klientai vertina viešųjų darbų priemonę ir profesinį mokymą.

Plačiau apie atliktą bedarbių apklausą čia.

Šiaulių teritorinės darbo biržos Darbo išteklių skyrius, tel. (8 41) 502 850.

Aktualios naujienos  |  Naujienų archyvas