Skelbiamas konkursas: koks bus Užimtumo tarnybos logotipas?
Aktualios naujienos  |  Naujienų archyvas

2018 m. gegužės 7 d.
Kategorija: Darbo rinkos

 

Kviečiame reklamos ir dizaino agentūras, nepriklausomus kūrėjus ir šių krypčių studentus siūlyti idėjas, kaip galėtų atrodyti Užimtumo tarnybos logotipas. Trys dalyviai, pateikę geriausiai Užimtumo tarnybos koncepciją atitinkančius logotipo vizualinius sprendimus, bus pakviesti dalyvauti Lietuvos darbo biržos organizuojamame logotipo sukūrimo paslaugų pirkime.

 
Nuo 2018 m. spalio 1 d. Lietuvos darbo birža ir 10 teritorinių darbo biržų taps vienu juridiniu vienetu – šalyje pradės veikti Užimtumo tarnyba. Šia Darbo biržos sistemos pertvarka siekiama ne tik optimizuoti esamą tinklą, tačiau ir gerinti teikiamų darbo rinkos paslaugų kokybę daugiau dėmesio skiriant darbo ieškančių asmenų konsultavimui, jų naujų kompetencijų ugdymui ir tvariai integracijai į darbo rinką.

„Siekiame būti ne tik nedarbą registruojanti, darbo neturinčius žmones administruojanti įstaiga, bet ir aktyviai juos konsultuoti, padėti jiems keistis ir rasti gerą darbą. Užimtumo tarnyba – tai patikima, atsakinga, empatiška ir atvira organizacija, reaguojanti į besikeičiančią situaciją darbo rinkoje“, – pažymi Ligita Valalytė, Lietuvos darbo biržos direktorė.

Užimtumo tarnybos logotipas turėtų atspindėti organizacijos misiją, tikslus ir vertybes (žr. Kas yra Užimtumo tarnyba?).  

Logotipo vizualinių sprendimų ir trumpų jų aprašymų laukiame iki 2018 m. gegužės 18 d. elektroniniu paštu komunikacija@ldb.lt. Daugiau infomacijos: +370 5 236 0799.

 

Aktualios naujienos  |  Naujienų archyvas